۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۸:۲۹

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی عنوان کرد:

حضوربنیاد سینمایی فارابی با۶۵ عنوان کتاب در جشنواره فیلم نوجوان

 حضوربنیاد سینمایی فارابی با۶۵ عنوان کتاب در جشنواره فیلم نوجوان

همدان-مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: بنیاد سینمایی فارابی با۶۵ عنوان کتاب در جشنواره فیلم نوجوان حاضر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تابش عصر سه شنبه در آئین رونمایی از کتاب «قصه سینما جات عهد بوق» که از انتشارات بنیاد فارابی است با بیان اینکه این کتاب در جمع صمیمی رونمایی می شود، اظهار داشت: بنیاد سینمایی فارابی دربیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان با ۶۵ عنوان کتاب حاضر شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه انتشارت بنیاد فارابی درجشنواره قابل دسترس است، افزود: کتاب «قصه سینما جات عهد بوق» برای نوجوان نوشته شده و دارای نثر جذاب و ساده است.

مدیرعامل بنیادسینمایی فارابی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه این کتاب تمام ظرافت ها و زیبایی های یک متن خوب را رعایت کرده، بیان کرد: بنیاد سینمایی فارابی در فصل پاییز چند کتاب مانند بازاندیشی مباحث رمان و راهی به سوی کارگردانی را نیز منتشر می کند.

تابش از چاپ فصلنامه جدید فارابی با موضوع «پرورش سینما» خبر داد و گفت: شورای پژوهشی نیز تشکیل شده و سه موضوع پژوهش، انتشارات و آموزش در این شورا تصمیم گیری می شود.

وی اظهار داشت: با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و آموزش و پرورش بخش مهمی ازسینمای ایران در کتاب های درسی قرار می گیرد و کار جدیدی به عنوان فیلم شناسی به صورت کتاب و آنلاین ارائه می کنیم.

دبیربیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان نیز در این مراسم با بیان اینکه موضوع کتاب «قصه سینما جات عهد بوق» برای نوجوان و با زبانی ساده نوشته شده، اظهار داشت: موضوع کتاب و اینکه برای نوجوان نوشته شده است بنده را برای رونمایی این کتاب در جشنواره ترغیب کرد.

علیرضا شجاع نوری با تاکید بر اینکه رویکرد جشنواره توجه به نوجوانان است، بیان کرد: از اینکه کالای گزیده فرهنگی مانند کتاب در اختیار نوجوانان قرار می گیرد استقبال می کنیم و امیدوارم کتاب های دیگری نیز در این زمینه منتشر شود.

وی گفت: امیدواریم جشنواره فیلم نوجوانان پلی بین نوجوان و پژوهش در عرصه سینما باشد و کتاب های بیشتری در این حوزه منتشر شود.

کد خبر 2927967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha